Saturday, December 29, 2012

its 30 dec

hai hihi long no see you my baby blog , aku rase lame gak aku tak bukak , tetibe harini teringin sesangat nak buka , okay then aku try nak edit blog aku ni tpii yeayyy meee still nak simple , tapi asal tak menarik ? -.-" okay g mampus , ade aku kesah ? haha aku sebenarnya bosan , yeah agak bosan , lepas spm taktau nak buat ape , yg aku fikir lesen lesen lesen lesen , but now bru ade lesen L err kay , tadi bru bbm dengan poyak hihi , dia kene pegi plkn dah alolo kesiannya but its okay baby girl , i promise you balik cuti raya cina kita g jalan jalan kay :D ohh yeah , sebelum terlupa , happy birthday big brother -syafiq shaari- and hilfi too 
tetibe terfikir mcm nak aktif blog balik , tapi sayangkan blog lama telah dihapuskan , sad me is sad :'( nahh its okay aku akan rajinkan diriku yg tak berape nak rajin untuk terus update blog ni walaupun otak aku tak sekembang badan aku tpi aku boleh update hari hari lah kot , tpiii asal idea aku hilang ? aku rase kerusi ni dah serap semua idea aku , ehh ye ke ? ntahhh biarlahhhh , haih dah ! aku buntu dah byewwwwww

No comments:

Post a Comment