Sunday, December 30, 2012

move on

move on move on move on , senag kan nak sebut , sebenarnya move ni aku taktau lah susah ke senang , even dulu aku selalu cakap "alah wehh move on dohh ramai lagi kat luar tu tggu kau , kau gerenti boleh punye" aku cakap macam tu atas pengalaman aku sendiri , aku penah jatuh sekali tpi tak terjunam sangat kot aku rase sebab tu time tu aku dah jangka dah benda tu , tpi bila aku terjatuh lagi sekali , kali ni betul betul jatuh dalam gila dan kau rase kau tak boleh nak bgun dah , now i know , susah sebenarnye nak move on ni , tpi akan jadi senang bila kau think positive , tapi hati rase sakit sangat macam kene koyak betul tak ? nak tau asal jadi macam tu ? sebab terlalu pecaya dan anggap dia yang terakhir , sebab tu lah kau jatuh terjunam sampai tak boleh bangun rase mcm sakit gile en ? so , jangan nak cakap move tu senang wehh , susah okay susah !!!

No comments:

Post a Comment